SAVE FUEL - Šetří spotřebu až o 30% !!!! :)
Vložil :Admin
Dne :2005-10-31
Zobrazeno :

1649x . . . . Návrat na přehled příspěvků

Tak jsem se dnes zase jednou zasmál. Opět jsem narazil na inzerát, které se s železnou pravidelností objevují v tisku i na internetu již po několik let. Dovolím si zde z něj citovat :

Zariadenie pracuje ako frekvenčný rezonátor. Uhlovodíkové reťazce pohonnej hmoty, pretekajúce medzi dvoma časťami zariadenia vplyvom frekvenčnej rezonancie sa rozdelia na jednotlivé molekuly. Vzduch sa dokonalejšie zmieša s molekulami benzínu, plynu, či nafty a dochádza k efektívnejšiemu spaľovaniu pohonnej látky. Zníži sa spotreba, súčasne zvyšuje výkon motora a zredukujú škodlivé emisie výfukových plynov. Údržbu nepotrebuje, jeho životnosť počas desaťročného testovania sa neznížila. Neobsahuje pohyblivé časti, ani elektronické obvody, montáž je jednoduchý - nevyžaduje zásah do konštrukcie motora, palivového systému, ani do elektroinštalácie, preto nemá vplyv na záruku nového automobilu. Nemá škodlivé účinky - účinkuje na starých i nových motorov. Jeho využitie je velmi široké: osobné- aj nákladné autá, poľnohospodárske stroje, lode, motorky, plynové kotle, gamatky, benzinové a naftové generátory, naftové a plynové priemyselné teplovzdušné ohrievače.

Na benzinové motory do 1300 cm3

Montáž: Dve polčasti naproti sebe priložíme na palivové potrubie, čo najbližšie ku karburátoru a pripevníme sťahovacou páskou. Možno montovať na potrubia kovové, hliníkové, z medi, gumy, umelej hmoty max. priemeru 2,5 cm.Dve polčasti musia byt vyrovnané presne proti sebe, inak nedosiahneme úsporu. . Zariadenie je odolné teplote do 150°C



. Je možné, že:

1) na začiatku sa neprejaví žiadna úspora, skôr naopak, spotreba sa mierne zvýši - veľmi znečistené motory- odkarbonizácia valcov motora v tomto prípade trvá dlhšie

2) hneď na začiatku sa prejaví úspora, ale v menšej miere - motory s menším znečistením. Účinok zariadenia sa delí medzi odkarbonizáciou a úsporou.

3) u nových (nejazdených) motorov bez karbonových usadenín sa úspora prejaví ihneď v plnej miere.

Iné možnosti vyžitia: Montovaním na vodovodné potrubia, - nádrže, výmenníky tepla, bojlery - zabraňuje usadeniu vodného kameňa a vytváraniu korózií. Finančná návratnosť a úspora spočíva v usporených nákladoch za čistenie, resp. odstránenie vodného kameňa zo zariadení, výmeny potrubí, bojlerov a znížení množstva energie za ohrev teplej vody....atď


Co ale autor zapoměl dodat - Je také možné, že účinek nezpozorujeme vůbec. Protože celá věc je s prominutím totální hovadina a klamání zákazníků. Celé zařízení, prodávané běžně za jeden až dva tisíce korun tvoří obvykle dva silné neodymové magnety, které mají působit na palivo. Nevím, kde vzal inzerent informaci, že se jedná o "frekvenční rezonaci" - odhlédneme-li od faktu, že každá rezonance je jevem pohříchu frekvenčním, zde se jedná o tvrdé statické magnety, takže není zcela jasné, co by zde mělo rezonovat a hlavně s čím :)

Totální zhovadilost je také to, že palivo se vlivem té výše zmíněné "rezonace" rozkládá (resp. jeho molekuly) a "rozložené" putuje do motoru. Bohužel palivo, které obsloužíme tímto zázrakem (montuje se na benzínovou hadici) neputuje do motoru, ale do karburátoru, kde si hoví v plovákové komoře a čeká, než na něj přijde řada, aby bylo rozprášeno tryskou do sacího traktu. Představa, že jaksi zázračně zmagnetujeme benzín, který pak dělá s motorem divy, je úsměvná i mě - chemickému a fyzikálnímu analfabetu.

Ovšem vrcholem je ta dekarbonizace motoru. To je úžasná věc a teprve tady se ukazuje pravá síla magnetismu. Vzpomínám si, že kdysi v sedmdesátých letech dostala moje babička darem "zázračný" japonský magnetický náaramek. Ten se dal na ruku a díky němu byl člověk naprosto v pohodě. Začaly tam fungovat všelijaké jingy a jangy a veškeré latentní i skryté choroby odešly jako mávnutím kouzelného proutku. A vidíte, babička žije dodnes a ve svých 94 letech se těší poměrně dobré psychické pohodě (s fyzickou už je to horší). Dnes už vím, konečně proč - díky zázračnému magnetu. Proto neváhejte a kupte si zázračný spořič paliva. Vždyť vaše autíčko má přece také duši !!!



Máte nějaký lepší nápad ? Nebo něco k tomuto tématu ? Můžete jednoduše reagovat na tento příspěvek !


Reakce od : ( Anonym ) dne : 2006-01-27 00:00:00

Jasně. To jsou všechny ty sračičky jako Lubrifilm, Ekolube a pak taky mechanickoelektronickomagnetické udělátka - jako třeba tohle popisované. Akorát to stojí peníze. Dobrý motor to nepotřebuje a vydechlému to nepomůže...

Reakce od : ( Anonym ) dne : 2006-07-03 00:00:00

No, Ekolube jsem na Š 120 měl a fakt auto jezdilo líp... Ofšem kdo to nevyzkouší, neuvěří. Ten fialovej magnet se prodává možná i za x tisíc, ale normálně za dvě stovky.

Reakce od : ( Anonym ) dne : 2007-07-03 00:00:00

že magnetické pole ve formně permanentního magnetu gunguje na úpravu vo a následné vyčistění potrubí je známe sám jse mnl namontováno zařízení MUG.Musel jsem ho opojit protože se stále zanášelo rzí.Ale existu pulzní magnetické pole, používá se v lékařství na odstranění nánosu v kloubech a utišení bolesti,sám s artrozou chodím do nemocnice na tuto léčbu a vždy s úspěchem. Jako naprostý laik teoreticky by pulzní magnetické pole mohlo na palivo nějak fungovat.Jinak na E bay.at se dá tento rezonátor nebo spořič pořídít za cca 15,- euro a to je někde jinde. A to by snad jak o tom uvažuji stálo za zkoušku. frantisek.hlavka@centrum.cz

Reakce od : ( Anonym ) dne : 2007-12-23 00:00:00

Je to jenom finta jak vytahnout z lidí peníze kdyby na tom něco bylo montovalo by se to už ve fabrice ty se dnes předháněji s nejnišší spotřebou. Ukaž doklady z nezávislé státní zkušebny.